• Intra in GRUP
  •  
    Iesire

    Ritmuri Astrale - Simpozion Naţional de Astrologie

     
     

    Cabinetul de astrologie Astro Mercur şi Revista Glare vă invită la a patra ediţie a simpozionului national de astrologie :

     „Ritmuri Astrale” - Echinocţiul de primăvară 2015.

     Manifestarea va avea loc la Iaşi, în perioada 21-22 martie 2015.

    Partener Principal : Congress Hall.

    Programul manifestării este următorul :

     

    Sâmbătă 21 martie 2015 - Complex Palas, sala de conferințe Verdi.

     Prima parte între orele 10:00-13:00

    Sesiune dedicată publicului necunoscător de astrologie, cu conferințe ce vor prezenta subiecte pentru popularizarea cunoașterii astrologice, cu o mare parte (cel puțin o oră, la final) dedicată discuțiilor libere cu publicul, prin preluarea întrebărilor din public (cu caracter general) și răspunsuri oferite de astrologii participanți la eveniment.

    Intrarea publicului este gratuită.

    Pauză de masă.

    Partea a doua între orele 14:30-18:00

    Sesiune dedicată publicului cunoscător de astrologie.

    De asemenea în ultima parte vom aloca un timp important discuțiilor libere cu publicul.

    Intrarea publicului este gratuită.

     

    Duminică 22 martie 2015 - Complex Palas, in spațiul liber din fața Librăriei Cărturești.

     Partea a treia - între orele 10:00-14:00

    Sesiune dedicată interacțiunii cu publicul –prezentare interactivă cu subiectul

    “Cum folosim anul 2015 – momente si etape importante pentru evoluție”, urmată de :

    -discuții publice, cu preluarea intrebărilor din public și răspunsuri din partea astrologilor,

    -discuții particulare, sesiune de consultanță astrologică la cerere, cu astrologii prezenți la eveniment (care vor dori să ofere consultații).

    Intrarea publicului este gratuită.

     

    Expoziție de carte astrologicăPe parcursul derulării lucrărilor (sâmbătă și duminică) vom prezenta o expoziție de carte astrologică  realizată în parteneriat  cu Maya - Concept Iași, la care vă invităm să vă prezentați și cărțile proprii.

     

    Întâlnire cu jurnaliștii (conferință de presă) vineri 20 martie, de la ora 16:00.

     

    Cei care doresc să prezinte lucrări în cadrul conferinţelor sunt rugaţi să menţioneze acest lucru la înscriere – titlul lucrării şi timpul necesar prezentării, dar nu mai mult de 25 de minute, pentru a asigura si timpul necesar discutiilor pe marginea subiectelor prezentate. Lucrarea va fi trimisă prin email, până la data de 10 martie, urmând a fi inclusă în materialele simpozionului, pe suport informatic şi în  volumul cu materialele simpozionului. Textul va fi redactat în Word, font Times New Roman, corp 12, cu diacritice.

     

    Complexul Hotelier Moldova este partener al evenimentului şi oferă cazare pentru participanţi, pentru nopţile din 20/21 martie şi 21/22 martie la următoarele tarife :

    Cameră double-twin  : 190 lei/cameră/noapte cu mic dejun inclus (pentru doua persoane).

    Cameră triplă : 248 lei/cameră/noapte cu mic dejun inclus (pentru trei persoane).

    Cameră double-pat matrimonial : 144 lei/cameră/noapte cu mic dejun inclus.

    Tarifele includ TVA si taxa locala, mic dejun, acces parcare, internet în cameră si în spațiile comune, acces gratuit la Piscină şi Clubul de fitness MOVING din cadrul hotelului, acces si consumatie din partea casei la sala de jocuri Million, precum și alte facilități pe care le găsiți pe site-ul www.hotelmoldovaiasi.ro .

    Rezervările pentru cazare se fac prin organizatorii evenimentului, la înscriere.

     

    Participarea la eveniment presupune plata unei taxe de 100 de lei care include asigurarea următoarelor :

    Materiale simpozion

     - Volumul simpozionului care va include prezentarea participanţilor  (Nume, foto şi date de contact),  lucrările prezentate în cadul simpozionului, precum şi alte studii pe teme astrologice, variante de publicitate pentru cei care doresc acest lucru.

     - materiale publicitare.

    Înscrierea în programul de consultanţă pentru public- a doua zi a simpozionului.

    Participare la întâlnirea cu jurnaliştii.

    Participare la expoziţia de carte – prezentare volume proprii.

    Pauze  cafea-ceai în timpul desfăşurarii simpozionului.

    Transport de la şi către gară /autogară /aeroport.

     

    Taxa nu include şi masa (ca la ediţiile anterioare). Participantii înscrişi vor primi prin e-mail variante de meniu dintre care vor alege ce vor dori pentru cina de vineri seara 21 martie şi pentru pranzul şi cina de sambata 22 martie (pentru operativitate).

     

    Fiecare astrolog participant va fi prezentat cu date de contact in :

    Volumul simpozionului (tipărit în 250 de exemplare);

    Pagina Facebook a simpozionului : Ritmuri Astrale – Simpozion de Astrologie ;

    Revista Glare, la adresa www.glaremagazine.ro;

    Astro Mercur, la adresa www.astromercur.ro ;

    “Ritmuri Astrale”,  pagină web care va fi lansată cu ocazia evenimentului – detalii la simpozion.

     

    Secțiunea programului dedicată consultanţei pentru public  se va derula pe 22 martie între orele 10:00-14:00, în paralel cu prezentarea interactivă dedicată publicului. Astrologii care vor opta pentru această parte din program, vor avea la dispoziție un spațiu amenajat pentru oferirea consultației (masă si doua scaune) în cadrul Complexului Palas, în fața Librăriei Cărtureşti.

     

    Întreaga acțiune va fi popularizată pe canalele media ale partenerului nostru principal, Congress Hall, precum și prin celelalte parteneriate pe care le perfectăm cu această ocazie – presa scrisa, presa on-line, radio-tv.

     

    Taxa de participare se poate achita până la data de 11 martie 2015.

    Taxa de participare se achită în contul :  RO09INGB0000999904035173

    deschis la ING Bank Iaşi

    PFA SIMION IOANA ELENA

    Cod identificare fiscală : 31507144

    Vă rugăm să transmiteţi şi datele de facturare (persoanele fizice -seria şi numarul CI).

     

    INVITATIE PENTRU SPONSORI

     

    Puteţi deveni partener şi/sau sponsor al acestui eveniment, precum şi beneficiarul unor servicii de publicitate prin intermediul mediatizării acţiunii.

    Companiile sau persoanele fizice care au posibilitatea şi doresc să fie alături de noi în organizarea acestei manifestări sunt rugate să ne comunice intenţiile lor pentru a vă oferi amănunte, la adresa : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    Oricine doreste sa ne sprijine, prin popularizarea evenimentului, devine partener media, declarat public prin canalele de publicitate folosite pentru prezentarea evenimentului.

    Sponsorii beneficiaza de interviu de prezentare in format scris si audio, prezentat in variantele de mai sus, la fel ca astrologii participanti la simpozion.

     

    INSCRIEREA se face la adresa : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    cu mentionarea urmatoarelor date : nume şi prenume, date de contact (telefon, web, adresa e-mail, pentru inserare în volumul simpozionului), optiunea de cazare, titlul conferinţei (cu specificarea sesiunii în care urmează a fi prezentată), modalitatea de călătorie la Iaşi, data şi ora sosirii la Iaşi.

     

    Confirmarea plăţii va rugăm să o faceţi la adresa:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

     

    Va invitam sa urmariti detalii de organizare si derulare a evenimentului şi pe pagina facebook a simpozionului : Ritmuri Astrale – Simpozion de Astrologie.

    Pagina facebook a evenimentului :

    https://www.facebook.com/events/1396617537314573/?ref_newsfeed_story_type=regular

    Va aşteptăm cu drag la Iaşi!