• Intra in GRUP
  •  
    Iesire

    Simpozionul Naţional de Astrologie Ritmuri Astrale, Iasi, 22-23 martie 2014.

     

     

    Cabinetul de astrologie Astro Mercur si Revista Glare vă  invită la a treia ediţie a simpozionului national de astrologie :

    Ritmuri Astrale - Echinocţiul de primăvară 2014”.

    Manifestarea va avea loc la Iaşi, în perioada 22-23 martie 2014.

    Partener Principal : Congress Hall Palas Iasi.

    Partener media : Radio Iasi Romania.

     

    Programul manifestării este urmatorul:

    22 martie 2014 – Complex Palas, sala de conferinţe Mozart.
    Prima parte 10:00-13:00

    Sesiune dedicată publicului larg, cu prezentări pentru popularizarea cunoaşterii astrologice, cu întrebări din public şi răspunsuri din partea astrologilor. (intrarea publicului este gratuita).

    Partea a doua 15:00-18:00

    Sesiune dedicată astrologilor şi publicului cu cunostinţe minime de astrologie – conferinţe şi discuţii axate pe tema :

    “Anul 2014 – momente şi etape importante pentru evoluţie.” – conferinţe cu subiecte la alegerea participanţilor, în corelare cu tema de discuţii. (intrarea publicului este gratuita).


    23 martie 2014 – Complex Palas, spaţiu deschis in faţa Librariei Carturesti.

    Partea a treia 10:00-14:00

    -          Sesiune dedicată interacţiunii cu publicul –prezentare interactivă pe subiectul

    “Anul 2014 – momente şi etape importante pentru evoluţie”, urmată de discuţii publice, cu întrebări din public şi răspunsuri din partea astrologilor. (intrarea publicului este gratuita).

    -          Sesiune de consultanţă astrologică pentru public – între orele 10:00-14:00, în paralel cu prezentarea interactivă. Vom prezenta astrologii care vor susţine consultaţii pe măsura inscrierii acestora.

    -          Expoziţie de carte astrologicăîn colaborare cu Librăria Cărturesti Palas, alături şi de participanţii care vor dori sa expună propriile volume.

    Va avea loc și o întâlnire a astrologilor cu jurnaliștii, pe care o vom anunța ulterior, într-una din cele două zile ale simpozionului.

     

    Cei care doresc să prezinte lucrări în cadrul conferinţelor sunt rugaţi să menţioneze acest lucru la înscriere – titlul lucrării şi timpul necesar prezentării, dar nu mai mult de 25 de minute, pentru a asigura si timpul necesar discutiilor pe marginea subiectelor prezentate. Lucrarea va fi trimisă prin email, până la data de 10 martie, urmând a fi inclusă în materialele simpozionului, pe suport informatic şi în volumul simpozionului. Textul va trebui să fie redactat în Word, font Times New Roman, corp 12, cu diacritice.

    Complexul Hotelier Moldova (aflat chiar in vecinatatea Complexului Palas) este partener al evenimentului şi oferă cazare pentru participanţi pentru nopţile din 21/22 martie şi 22/23 martie la următoarele tarife :

    1. Cameră double-twin : 190 lei/cameră/noapte cu mic dejun inclus (pentru doua persoane).
    2. Cameră triplă : 248 lei/cameră/noapte cu mic dejun inclus (pentru trei persoane).
    3. Cameră double-pat matrimonial : 144 lei/cameră/noapte cu mic dejun inclus.
    4. Apartament sau camera de lux : 305 lei/cameră/noapte cu mic dejun inclus.

    Tarifele includ acces gratuit la Piscină și Clubul de fitness MOVING din cadrul hotelului, internet în cameră si în spațiile comune, parcarea gratuită în limita locurilor disponibile în parcarea hotelului, TVA si taxa locală, precum și alte facilități pe care le găsiți pe site-ul www.hotelmoldovaiasi.ro .

    Participarea la eveniment presupune plata unei taxe de 275 de lei care include asigurarea următoarelor :

    -          Materiale simpozion

    - Volumul simpozionului care va include prezentarea participanţilor (Nume, foto şi date de contact), lucrările prezentate în cadul simpozionului, precum şi alte studii pe teme astrologice, variante de publicitate pentru cei care doresc acest lucru.

    - CD cu continutul volumului simpozionului.

    - materiale publicitare.

    -          Participare la întâlnirea cu jurnaliştii.

    -          Participare la expoziţia de carte.

    -          Masa pe parcursul desfăşurării evenimentului

    -cina / 21 martie.

    -prânz şi cină / 22 martie.

    -prânz / 23 martie.

    -pauza cafea în timpul desfăşurarii simpozionului.

    -          Transport de la şi către gară /autogară /aeroport.

    -          Vizită în oraşul Iasi, cu activitati conexe, vineri 21 martie, pe măsura sosirii participanților.

    Separat, pentru înscrierea în programul de consultanţă pentru public, se va plăti o taxă de 100 lei – dupa cum am specificat mai sus, această secțiune a programului se va derula pe 23 martie între orele 10:00-14:00, în paralel cu prezentarea inteactivă dedicată publicului. Astrologii care vor opta pentru aceasta parte din program, vor avea la dispoziție un spațiu amenajat pentru oferirea consultației (masă si doua scaune) în fața Librăriei Cărtureşti, în cadrul Complexului Palas.

    Întreaga acțiune va fi popularizată pe canalele media ale partenerului nostru principal, Complexul Palas, precum și prin celelalte parteneriate pe care le perfectăm cu această ocazie.

    Taxa de participare se poate achita în două tranşe.

    Prima tranşă în cuantum de 50% va fi achitată până la data de 5 martie 2014 şi nu se returnează în cazul neparticipării.

    A doua tranşă se va achita până la data de 15 martie 2014.

    Taxa de participare se achită în contul : RO09INGB0000999904035173
    deschis la ING Bank Ia
    şi

    PFA SIMION IOANA ELENA

    Cod identificare fiscală : 31507144

    Vă rugăm să transmiteţi şi datele de facturare (persoanele fizice -seria şi numarul CI).

    Puteţi beneficia de serviciul de publicitate, contra sumei de 50 lei, prin prezentarea unei machete furnizate de dvs. în:

    • Volumul simpozionului (tipărit în 250 de exemplare);
    • pagina de Facebook a simpozionului;
    • revista Glare, la adresa www.glaremagazine.ro; (o săptămână înainte şi după simpozion)
    • Astro Mercur, la adresa www.astromercur.ro ; (o săptămână înainte şi după simpozion)

     

    INVITATIE PENTRU SPONSORI

    Puteţi deveni partener şi/sau sponsor al acestui eveniment, precum şi beneficiarul unor servicii de publicitate prin intermediul mediatizării acţiunii.

    Companiile sau persoanele fizice care au posibilitatea şi doresc să fie alături de noi în organizarea acestei manifestări sunt rugate să ne comunice intenţiile lor pentru a vă oferi amănunte.

     

    INSCRIEREA se face la adresa : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    cu mentionarea urmatoarelor date : nume şi prenume, date de contact (telefon, web, adresa e-mail, pentru inserare în volumul simpozionului), optiunea de cazare, titlul conferinţei (cu specificarea sesiunii în care urmează a fi prezentată), modalitatea de călătorie la Iaşi, data şi ora sosirii la Iaşi.

     

    Confirmarea plăţii va rugăm să o faceţi la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    Va invitam sa urmariti detalii de organizare si derulare a evenimentului şi pe pagina de facebook a simpozionului : Ritmuri Astrale

    Va aşteptăm cu drag la Iaşi!